Reklamacje

Dokładamy starań, aby nasze usługi i produkty były zawsze najwyższej jakości.Wszystkie towary oferowane w Sklepie Republika Rowerowa są nowe i wolne od wad.

W przypadku wady zakupionego towaru przysługują Ci m. in. uprawnienia z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Niektóre towary są dodatkowo objęte gwarancją producenta zgodnie z informacjami zawartymi w opisie towarów w Sklepie oraz kartą gwarancyjną. Jeżeli masz wątpliwości co do tego, czy przysługuje Ci gwarancja producenta skontaktuj się z nami.



JAK SKORZYSTAĆ Z REKLAMACJI W RAMACH GWARANCJI PRODUCENTA?

  1. Dla ułatwienia przygotowaliśmy formularz reklamacyjny - wypełnij go i prześlij na nasz adres.
  2. W miarę możliwości przekaż wszystkie niezbędne informacje i załącz np. zdjęcia pokazujące wadę.
  3. Możliwe, że konieczne będzie zwrotne odesłanie produktu, celem weryfikacji wady w naszym Sklepie.
  4. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i uzgodni najlepszy sposób załatwienia sprawy.

W razie jakichkolwiek problemów, wątpliwości, skarg lub sugestii prosimy o kontakt bezpośrednio pod adresem:

Republika Rowerowa, ul. Kolbego 7, 32-600 Oświęcim

e-mail: sklep@republikarowerowa.pl




Zwroty (Odstąpienie)

Ponadto, w niektórych przypadkach przysługuje Ci ustawowe prawa do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni. Szczegóły zostały opisane w § 10 regulaminu. Jeżeli masz wątpliwości skontaktujemy się z nami drogą mailową: sklep@republikarowerowa.pl

Jak dokonać zwrotu w sklepie RepublikaRowerowa.pl?

Procedurę zwrotu przejdziesz w 3 szybkich krokach:

  1. Poinformuj nas drogą mailową o chęci dokonania zwrotu na adres:
    sklep@republikarowerowa.pl. W treści e-maila podaj numer swojego zamówienia. Pamiętaj masz na to 14 dni od daty dokonania zakupu.
  2. Odeślij do nas zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem, który znajdziesz
    tutaj: Formularz zwrotu towaru
    Jego wypełnienie ułatwi nam proces rozpatrywania Twojej reklamacji.
    Oświadczenie o zwrocie możesz także złożyć na ustawowym formularzu, stanowiącym załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta
    (https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20140000827)
  3. Pamiętaj, aby starannie zapakować produkt, jego uszkodzenie w transporcie może spowodować nieprzyjęcie zwrotu. Paczkę wyślij na adres naszego magazynu:
    Republika Rowerowa, ul. Kolbego 7, 32-600 Oświęcim

Na wysyłkę masz 14 dni od momentu poinformowania nas o zwrocie towaru. W celu maksymalizacji Twojej satysfakcji z zakupów staramy się jak najszybciej rozwiązywać kwestię zwrotów. Na rozpatrzenie prośby mamy 14 dni, ale zazwyczaj trwa to dużo krócej.

Gdy tylko sprawdzimy czy Twój zakup dotarł do nas w odpowiednim stanie, zwrócimy Ci pieniądze na konto.


Gdybyś miał jakiekolwiek pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami.